A név változik, de a hagyaték ugyanaz marad: Vámpírdinasztiából vámpírok lesznek: Bloodlord Rising

'Egy vámpír átformálása' - frissített megjelenés, új név és ahol a sötét szépség és a borzongató részletek életre kelnek

Egy szuper fotó a szerzőről
Mark De Leon
 | 2025. január 26., V
A név változik, de a hagyaték ugyanaz marad: Vámpírdinasztiából vámpírok lesznek: Bloodlord Rising

A Mehuman Games fejlesztőstúdió és a Toplitz Productions kiadó örömmel mutatja be a horror témájú, történetvezérelt sandbox akció-kalandjátékuk, a korábban Vampire Dynasty néven ismert játék frissített megjelenését és új nevét.

Az új névvel együtt Vampires: Bloodlord Rising, a fejlesztő Mehuman Games egy frissített betekintést nyújt a játék látványvilágába, a frissített karaktertervezésbe és egyéb fejlesztésekbe, amelyek a kreatív folyamat során a játék karaktereit életre keltették Sangavia sötét és titokzatos világában.

Minél mélyebbre hatoltunk a fejlesztésbe, annál világosabbá vált számunkra, hogy a tartalom a történetre fókuszáló és az akció-kaland elemeket erősen megvalósító elemekkel nem felel meg sem a játékosok, sem a mi elvárásainknak egy Dynasty játékkal szemben

nyilatkozta Robin Gibbels, a Toplitz Productions produceri részlegének vezetője.

Bár továbbra is elkötelezettek vagyunk a tartalom és a játékmenet minősége mellett, és nem változtattunk ezeken az elemeken, az új névvel egyértelművé vált, hogy ezek a vámpírok nem állnak senki vállán, és harcolni fognak az őket megillető helyért Sangavia nyílt világában

A játék legutóbbi nyilvános bemutatója óta minden téren történt előrelépés leginkább Dragos, a játék fő vámpír főhősének frissített megjelenésében érhető tetten, aki férfiasabb és kísértetiesebb külsőt kap, beleértve az öltözködésének teljes átalakítását is. Eltűntek a hosszú, hullámos fürtök és a szakáll, helyükre most egy sokkal cizelláltabb, letisztultabb dizájn lépett, hogy félelmetes vonásai jól érvényesüljenek.

Vampires: Bloodlord Rising az elmúlt hónapokban vizuális fejlesztéseket hajtott végre a különböző anyagokon és textúrákon, beleértve az építőelemeket is, amelyeket a játékosok saját, egyéni vámpírváruk felépítéséhez használnak majd. Az egész játékban továbbfejlesztett világítási rendszer került bevezetésre, valamint egy teljesen átdolgozott képernyőn megjelenő UI-rendszer. A szintek megjelenése szintén vizuális fejlesztéseken esett át, beleértve még az olyan apróbb részleteket is, mint a fű, a víz és még a köd viselkedése is, amelyek mind részesültek a továbbfejlesztett vizualitásból.

A játékelemek is bővültek különös tekintettel az alanyok irányítására. Mostantól a játékos képes lesz romantikázni az átalakult vámpírokkal, vadászatra küldeni őket, sőt, hatalmas rituálékat is végezhet! A jó vagy a gonosz választása egy olyan út, amelyet a játékosoknak kell eldönteniük, mivel ez az út alakítja a karakter fejlődését, és még Dragos arcvonásainak alakulását is befolyásolja. Végül a pletykák és a feltárt titkok alapján döntenek arról, hogy ki esik áldozatul a vámpírharapásának.

Vampires: Bloodlord Rising 2025-ben fog megjelenni a korai hozzáférésen. A fejlesztő Mehuman Games a következő hónapokban további fejlesztői naplókban és a Steamen megosztott betekintésekben fog többet elárulni a játék frissítéseiről.

A Mehuman Games-ről

A Mehuman Games egy közel húsz szakemberből álló csapat - a művészektől a játéktervezőkön át a programozókig. Ennek a szenvedélyes csapatnak a középpontjában a korábbi Movie Games Lunarium tagjai állnak - az a stúdió, amely a tagadhatatlanul sikeres Lust from Beyond és Lust for Darkness játékokért felelős. Jelenleg az egyedi történetek elmesélése iránti szenvedélyünket az Unreal 5 motor legújabb technológiai megoldásaival ötvözzük, hogy belevágjunk az epikus történetmesélés és a nyílt világú sandbox játékmenet kombinálásának lehetőségeibe.

A Toplitz Productions-ről

A német-osztrák kiadó, amelynek neve az Ausztria szívében található titokzatos Toplitz-tóról ered, „szívvel-lélekkel” rendelkező játékokat fejleszt és ad ki minden platformra. A céget tapasztalt iparági veteránok és fiatal tehetségek egészséges keveréke alkotja, akik mindannyian szenvedélyes játékosok. Örömmel dolgoznak együtt kreatív fejlesztőkkel számos izgalmas címen, például a „Dynasty” és a „Giant” sorozatokon.

Játék


Ez még érdekelhet

Borítókép
Hírek1/26/2025
A The Devil Within Satgat harcedzett gyűjtői kiadást kap

A díjnyertes 2,5D-s akció-platformer fizikai kiadása már előrendelhető PlayStation 5-re

Borítókép
Hírek2/24/2025
A GAMEMAX márka elemzése: Innováció, kihívások és a játékosság új korszaka

A GAMEMAX története érdekes narratívát követ: kezdeti sikerek, majd minőségi problémák miatti visszaesés után a 2024-es átalakulással újjászületett

Borítókép
Teszt1/8/2025
Keychron K3 - mobilitás a fókuszban

Akinek egy olyan billentyűzetre van szüksége amit bármikor berakhat a táskába és Android/Mac/Windows kompatibilis megfűszerezve egy kis RGB világítással és mechanikus kapcsolókkal, az helyen van.