Egy klasszikus képregény és egy videojáték egyesül ma, hogy megünnepeljék a szeretett Fantom-franchise-t. A King Features, a Hearst egyik egysége, amely a világ legnépszerűbb szórakoztató karaktereinek otthont ad, és a melbourne-i székhelyű Art of Play játékfejlesztő ma felfedik a The Phantom című akcióverekedős játék részleteit, amely hamarosan PC-re és konzolra is megjelenik. A játék előrendelési kampánya ma kezdődik, amely digitális és fizikai jutalmakat kínál a játékosoknak a hamarosan megjelenő cím megünneplésére.
A 90 éves örökség
A Fantom játék a képregények első kosztümös hősét és szinte világméretű örökségét ünnepli. A gyakran „A szellem, aki jár” vagy „Az ember, aki nem tud meghalni” néven emlegetett Kit Walker (A Fantom) a kitalált Bangalla országot védi a kalózkodás, az igazságtalanság és a kapzsiság ellen. Közel egy évszázaddal a Fantom megalkotása után az Art of Play játékfejlesztő stúdió PC-re és konzolra is elhozza ezt az álarcos hőst. A klasszikus karakterek licencelésében és a popkultúra franchise-fejlesztésében vezető szerepet betöltő King Features-szel közösen a projekt a hagyományos képregényes stílust és a klasszikus verekedős mechanikát ötvözi, hogy hiteles tisztelgés legyen ez előtt a szeretett karakter előtt. Ennek az esztétikának a megragadása érdekében az Art of Play fogja vezetni a játék művészeti fejlesztését, és a The Phantom képregényes eredetének tiszteletére teljesen kézzel rajzolt művészeti stílust választ.
Egy klasszikus verekedős egy klasszikus karakterhez
A The Phantom egy árkád stílusú beat-'em-up, amely PC-re és konzolokra érkezik. Játssz The Phantom vagy társa, Diana Palmer szerepében ebben a 15 szintű globális küldetésben. A Singh Testvériség rettegett kalózai a hatalomért harcolnak, és fenyegetik a Fantom örökségét, és a te feladatod, hogy megállítsd őket. Használd közelharci képességeidet és megbízható fegyvereidet, hogy elűzd ezt a gonoszt, és hívd segítségül a csődört, Hőst és Ördögöt, a farkast! A Phantom játék eredeti történetét az Art of Play készítette és a King Features hagyta jóvá. Tapasztald meg ezt a kánoni kiegészítést a teljes képernyős vágóképeken keresztül, amelyeket a tapasztalt képregényrajzoló és a Phantom jelenlegi munkatársa, Anthony Spay kézzel illusztrált.
A Fantom globális vonzereje generációkon átívelően megmaradt a franchise története során a popkultúra világában. Az Art of Play-jel való együttműködés az új videojátékban egy újabb lehetőséget biztosít a rajongóknak, hogy modern módon kapcsolódjanak a klasszikus karakterhez, és már alig várjuk, hogy a rajongók megtapasztalják ezt az izgalmas játékkalandot
mondta Carla Silva, a King Features licenszekért felelős vezető alelnöke és GM-je.
Előrendelések már elérhetőek
A The Phantom közelgő megjelenése alkalmából az Art of Play örömmel mutatja be globális előrendelési kampányát. A mai naptól kezdve az előrendelési ösztönzők PC-re és konzolra is elérhetőek, és a játékosok két különböző előrendelési csomag közül választhatnak. A 'Digital Phan Pack' a játék digitális másolatát és exkluzív digitális jutalmak gyűjteményét tartalmazza. Az említett jutalmakon kívül a 'Mega Phan Pack' tartalmaz egy limitált példányszámú gyűjtői dobozt és a The Phantom ikonikus művészeitől származó nyomatot. A rajongók Sy Barry, Sal Velluto, Glenn Ford, Luca Erbetta, Anthony Spay, Alex Trpcevski és mások művészeti alkotásai közül választhatnak! Minden művészcsomag 100 darabra van limitálva.
Játékjellemzők:
A Fantomról
Az 1936-ban Lee Falk által megalkotott Fantom egy klasszikus képregény, amely az első álarcos szuperhőssé vált. Amikor egy kalóztámadás egyetlen túlélőjét partra sodorta a víz Bangalla, egy Afrika keleti partjainál fekvő kitalált ország partjainál, megszületett A Fantom. Életét a kalózkodás, a kapzsiság, a kegyetlenség és az igazságtalanság elpusztításának szentelte, és ez az örökség generációkon keresztül öröklődött. Idővel kialakult a legenda A kísértetről, aki jár, egy hősről, aki nem tud meghalni. Debütálása óta A Fantom a kevés, folyamatosan szindikált kalandregénycsíkok egyikeként tűnik ki. A több mint 60 éve megjelenő, animációs tévésorozat-adaptációkkal, egy játékfilmmel és világszerte hűséges rajongói sereggel rendelkező Fantom még mindig félelmet kelt a legkeményebb bűnözők szívében is.
Az Art of Play-ről
Az Art Of Play ausztráliai és brit stúdióival több mint egy évtizede készít díjnyertes játékokat a világ legjobb szórakoztatóipari márkái számára, mint például a Teenage Mutant Ninja Turtles, a Marvel és a Transformers.
A King Features Syndicate-ről
A King Features a világ legikonikusabb szellemi tulajdonainak első számú gyártója és forgalmazója, valamint vezető szerepet tölt be a klasszikus karakterek licencelésében és a franchise-fejlesztésben. Az iparág egyik legrégebben forgalmazott fogyasztói termékeivel a King Features portfóliójába olyan világhírű popkulturális márkák tartoznak, mint a Popeye®, Cuphead, Flash Gordon™, The Phantom™, Hägar the Horrible, Moomin, Prince Valiant® és Mandrake the Magician. A King Features a Netflix Animationnel közösen készítette az Emmy-díjra jelölt The Cuphead Show! című sorozatot, amely 2022-ben debütált. Tartalomszindikációs specialistaként a vállalat olyan kedvelt képregényeket, mint a Blondie, a Beetle Bailey®, a Mutts™ és több tucat más képregény, valamint rovatok, szerkesztőségi rajzfilmek és rejtvények terjesztésével foglalkozik több platformon és tartalomszolgáltatón keresztül világszerte. A King Features a Hearst Newspapers része, amely 24 napilapot és 52 hetilapot ad ki, köztük a Houston Chronicle-t, a San Francisco Chronicle-t és a Times Uniont (Albany, New York), valamint helyi digitális marketingszolgáltatásokat és címtárakat működtet.
A modern túlélőhorror a veteránokat és az újoncokat egyaránt megrémíti egy fondorlatos kampánnyal, rejtett bónusz módokkal, rengeteg titokkal és még sok mással
A Realm of Ink egy ink-stílusú roguelite akciójáték, amelyet a 2,5D kínai stílusú tintafestészet és a modern művészeti irányítás jellegzetes keveréke, valamint a több játszható karaktert használó gazdag harcrendszer hívott életre
A bestseller Hat nap Fallúdzsában az évszázad egyik legjelentősebb eseményét tárja fel a tengerészgyalogosok, katonák és irakiak által felidézve - Az innovatív mesterséges intelligencia a csapat alapú lövöldözés új generációját hozza létre