Az Athena Crisis egy körökre osztott modern-retro stratégiai játék

A Null Games és a fejlesztő Nakazawa Tech egyesíti a klasszikus játékmenetet és az innovatív mechanikát; tökéletes az Advance Wars és az XCOM rajongók számára

Egy szuper fotó a szerzőről
Mark De Leon
 | 2024. szeptember 23., H
Az Athena Crisis egy körökre osztott modern-retro stratégiai játék

A Null Games, a modern retro játékok fejlesztőbarát indie kiadója büszkén jelenti be az Athena Crisis hivatalos megjelenését, egy modern retro, körökre osztott stratégiai játékot, amelyben több tucat különleges egységet irányíthatsz, és többféle környezetben harcolhatsz. A Nakazawa Tech által fejlesztett Athena Crisis a klasszikus játékmenetet és az innovatív mechanikát ötvözi egy új élményben, amely az Advance Wars, a Fire Emblem és az XCOM rajongóinak készült. Vásárolj egyszer, és játszhatsz bárhol, mivel a PC-n történő vásárlás feloldja a Windows, Mac, Steam Deck, iOS és Android rendszereken való játék lehetőségét, a játékállapotok automatikus szinkronizálásával minden platformon.

A lebilincselő egyjátékos kampány mellett a játék rangsorolt és alkalmi online többjátékos módot is kínál, amelyben egyszerre akár hét játékos is részt vehet. A robusztus pálya- és kampányszerkesztővel az Athena Crisis gyakorlatilag végtelen újrajátszhatóságot kínál. A játékosok elkészíthetik és megoszthatják saját térképeiket, rejtvényeiket és teljes kampányaikat, hozzájárulva a felhasználók által generált tartalmak egyre növekvő tárházához.

Nagy rajongója lettem az Advance Wars sorozatnak, miután tinédzserként játszottam az eredeti játékkal, amikor az megjelent. Szerettem volna felidézni azt a felejthetetlen érzést, amikor egy gyönyörű pixel art játékot élvezve, nagyszerű zenével próbálsz összetett kihívásokat megoldani

mondta Christoph Nakazawa, a Nakazawa Tech alapítója.

Az Athena Crisis a formula gyorsabb és modernebb értelmezése a zökkenőmentes többjátékos és többplatformos megközelítéssel. Nyíltan dolgoztunk a közösséggel, hogy a lehető legjobbá tegyük a játékot a teljes kiadásra - és izgatottan várjuk, hogy a jövőben is tovább javítsuk a játékot és tovább építsük az Athena Crisis világát

Kulcsfontosságú jellemzők:

  • 40+ gyalogos, szárazföldi, tengeri és légi egység irányítása a fordulón alapuló csatákban.
  • Fedezz fel hét környezetet egyedi játékstílusokkal
  • Merülj el egy erőteljes kampányban, amely több mint 40 pályát tartalmaz, tele emlékezetes karakterekkel
  • Versenyezz online rangsorolt vagy alkalmi csatákban egyszerre akár hét játékossal is
  • Készíts saját pályákat és kampányokat, és oszd meg őket a világgal
  • Zökkenőmentes eszközközi egy- és többjátékos mód automatikus játékállapot-szinkronizálással
  • Nyiss fel egyedi képességeket, titkos egységeket, és versenyezz az egyes pályák legyőzésében elért legjobb pontszámokért
  • Steam Deck kompatibilis

A Nakazawa Techről
A Nakazawa Tech K.K. egy indie játékstúdió és nyílt forráskódú technológiai vállalat, amelynek székhelye Tokióban, Japánban található, és amelyet Christoph Nakazawa alapított. A vállalat munkája videojáték-fejlesztés, frontend-fejlesztés, nyílt forráskód, valamint menedzsment- és vezetői coaching.

A Null Games-ről
A Null Games egy új, fejlesztőbarát indie kiadó, amely modern retro játékokat készít, amelyek a játékost helyezik előtérbe. A loot boxoktól és battle passoktól mentes Null Games a jó, tiszta szórakozásnak szenteli magát, azzal a céllal, hogy segítse az indie játékfejlesztők sikerét. Mert a nap végén minden a játékokról szól.

Játék


Ez még érdekelhet

Borítókép
Hírek2/21/2025
UNYIELDER Prologue Demo már elérhető a Steamen

Lépj be az UNYIELDER-be, egy gyors tempójú, boss-runner rogue-looter FPS-be

Borítókép
Hírek3/3/2025
Az Ubisoft válsághelyzete és az Assassin's Creed Shadows kritikus szerepe a vállalat jövőjében

A Ubisoft jövője szempontjából kulcsfontosságú lesz az is, hogy a vállalat képes-e innovatív, minőségi játékokat kiadni, amelyek visszahozzák a játékosok érdeklődését és bizalmát

Borítókép
Hírek3/27/2025
A 3D Spotting visszatérése a Battlefield 6-ban: Előnyök és kihívások

A 3D Spotting visszatérése a Battlefield 6-ban nem csupán egy mechanikai kérdés, hanem egy filozófiai dilemma: a hozzáférhetőség és a taktikai mélység között