Az Overseer Games hivatalosan bejelentette, hogy a Kaiserpunk, a várva várt stratégiai játék megjelenését 2025. február 27-re halasztották. A döntés tükrözi a stúdió töretlen elkötelezettségét a közösség magas elvárásainak megfelelő, teljes és kidolgozott játékélmény biztosítása iránt.
Tíz fős kis csapatunk fáradhatatlanul dolgozik azon, hogy a Kaiserpunk túlszárnyalja a 130 000 játékos elvárásait, akik már felkerültek a kívánságlistára
mondta Danijel Mihokovic, a Kaiserpunk vezető tervezője.
Nehéz döntést hoztunk a megjelenés elhalasztásáról, de úgy gondoljuk, hogy ez a helyes döntés. Fontolóra vettük az Early Accessbe való belépést, de végül úgy éreztük, hogy ez nem lenne méltó a Kaiserpunk teljes víziójához
Míg az Early Access sok játékfejlesztőnél bevett módszerré vált, az Overseer Games csapata eltökélt abban, hogy a Kaiserpunkot teljes élményt nyújtva dobja piacra.
Elvileg nem vagyunk az Early Access ellen
folytatta Mihokovic
de egy olyan játék esetében, mint a Kaiserpunk, úgy gondoljuk, hogy a játékosok számára elengedhetetlen, hogy a lehető legjobban megtapasztalják a teljes utazást.
Annak ellenére, hogy az Overseer Games nem talál olyan kiadót, aki hajlandó megkockáztatni valami igazán egyedit, továbbra is kitart elképzelése mellett.
Még ha néhány kiadó nem is ismeri fel az alkotásunkban rejlő lehetőségeket, vagy túlságosan habozik valami valóban újjal próbálkozni, mi nem kötünk kompromisszumot. A játékosaink az elsők
folytatta Mihokovic
és ahogy [Tim] Bender mondta, én sem írnék alá a kiadók 90%-ával
Eközben a csapat a játékosok visszajelzései alapján a játék alapdizájnjának bővítésén fáradozott. A hozzáadott új funkciók közé tartozik az örökségrendszer, a testreszabható zászlók, több új biom és egy bonyolult kereskedelmi rendszer. Jelentős optimalizálási munkálatok már befejeződtek, és további fejlesztéseket terveznek a megjelenés előtt.
Nagyon hálásak vagyunk mindenkinek, aki részt vett a játékteszteken és a demóüléseken
tette hozzá Mihokovic.
A visszajelzéseitek nagyban hozzájárultak a Kaiserpunk formálásához, és alig várjuk, hogy láthassuk az eredményeket
A közösség elkötelezettségének fenntartása érdekében az Overseer Games elindít egy sorozatot, amely a Kaiserpunk minden aspektusát feltárja. Ezek a cikkek betekintést nyújtanak majd a játék mechanikájába, a világ felépítésébe és a fejlesztés mögött álló kreatív folyamatba.
Emellett a játékosok tartsák nyitva a szemüket a következő játéktesztelésre, amely újabb lehetőséget biztosít a Kaiserpunk megtapasztalására a hivatalos megjelenés előtt.
Kulcsfontosságú jellemzők:
Az Overseer Games-ről
Az Overseer Games egy független kiadó és játékfejlesztő stúdió Horvátországból. Egy kicsi, de agilis és ügyes csapat, amely ipari veteránokból és fiatal tehetséges fejlesztőkből áll, és vonzó és kihívásokkal teli játékélményeket hoz létre. A csapat 2018-as indulása óta olyan címeket hozott létre és dobott piacra, mint a Patron és az Aquatico, jelenleg pedig harmadik címükön, a Kaiserpunkon dolgoznak.
Ladybug és Cat Noir beleveti magát az eddigi legmerészebb kalandjukba ebben a szóló és kooperatív akció-kaland platformjátékban!
A fejlesztők a Gamescom Opening Night Live-on bemutatott 5 perces exkluzív játékmenet-felfedezéssel kedveskedtek a rajongóknak
Ross Bryant, Aliza Pearl, Amy Vorpahl és Ify Nwadiwe a Vesperrel együttműködve egyedi játékokat hoznak létre a közösségük számára