Az LTA és az Uber többéves partnerséget kötött, amelynek értelmében az Uber a liga hivatalos és kizárólagos fuvarmegosztó és igény szerinti szállítási partnere. Ez a partnerség a szurkolók számára exkluzív ajánlatokat biztosít, és az Uber Eats-t integrálja az LTA North Watch élményébe.
Az újonnan bevezetett League of Legends Championship of the Americas (LTA) első szezonját az Uber hivatalos és kizárólagos fuvarmegosztó és igény szerinti szállítási partnerként köszönti.
A partnerség révén az LTA North rajongói az Uber jutalmaihoz juthatnak, többek között:
Az LTA közvetítések során a mérkőzések alatt egy „Eats Button” gombot indítanak el, amely az Uber Eats alkalmazásban található, kizárólag az Uber Eats-en elérhető kedvezményeket tartalmazó külön hubhoz irányítja a játékosokat, így a szurkolók az Uber Eats-ről rendelhetik meg kedvenc ételeiket anélkül, hogy lemaradnának az akcióról.
Az Uber is beépül az LTA játékélményébe a heti „Uber Eats Teleport” játékkal, amely egy kulcsfontosságú teleport pillanat a meccseken, amely eldöntheti vagy megtörheti egy csapat sorsát. A legepikusabb teleportálási pillanatot a napi „Uber Eats Delivery Replay” (Uber Eats szállítási visszajátszás) ismétlésben is kiemeljük.
Idézet Georgie Jeffreys-től, az Uber észak-amerikai marketingvezetőjétől:
Nagyon örülünk az LTA-val való együttműködésnek, amely új szintre emeli a játékközösség iránti szenvedélyünket
mondta Georgie Jeffreys, az Uber észak-amerikai marketingvezetője.
A játék közbeni jutalmak odaítélésétől és a kiemelt események közvetítésétől kezdve az akció közbeni zökkenőmentes ételkiszállításig, alig várjuk, hogy fokozzuk az LTA nézői élményét és megünnepeljük az epikus rajongói pillanatokat.
Idézet Mark Zimmerman, az LTA biztosától:
Az Uber hivatalos partnerként való csatlakozása az LTA nyitószezonjához nagy nyereség a profik és a szurkolók számára
mondta Mark Zimmerman, az LTA biztosa.
Az Uber megtestesíti azt, hogy mit jelent átalakító márkának lenni, teljesen megváltoztatja a játékot abban, ahogyan naponta összekapcsolódunk az emberekkel, a helyekkel és a termékekkel, és mi örömmel használjuk ki ezt a szellemiséget, hogy új szintű élményeket nyújtsunk a rajongóinknak.
A League of Legends Esports (LoL Esports) a versenysport csúcsát jelenti, 2010 óta rajongók millióinak figyelmét vonzza. Az élő eseményeken, valamint a digitális és hagyományos csatornákon keresztül világszerte elérhető, és a sportos szórakoztatás egyik legnézettebb formája a világon. A LoL Esports a világ minden tájáról érkező ligákkal, amelyek három nagy hatású versenyre (First Stand Tournament, Mid-Season Invitational és a League of Legends World Championship) kvalifikálják magukat, a játékosok számára olyan platformot kínál, ahol a következőkre van lehetőségük
Az Uber küldetése, hogy mozgással teremtsen lehetőséget. 2010-ben egy egyszerű probléma megoldására indultunk: hogyan lehet egy gombnyomással fuvart szerezni? Több mint 55 milliárd utat követően olyan termékeket fejlesztünk, amelyekkel az emberek közelebb juthatnak oda, ahová szeretnének. Az Uber megváltoztatja az emberek, az ételek és a dolgok városi közlekedését, és olyan platformként nyitja meg a világot új lehetőségek előtt.
A ZOWIE ZA13-DW 4K és U2-DW 4K vezeték nélküli gaming egerek a piac legfejlettebb eszközei közé tartoznak
A hivatalos Supercross videojáték teljesen újjáépített változata 2025. április 10-én jelenik meg PlayStation®5, Xbox Series X|S és PC platformokon a Steamen és az Epic Games Store-on keresztül
A ROBOBEAT konzolokon ugyanazt az adrenalinpumpáló, ritmusvezérelt első személyű lövöldözős élményt nyújtja, amely a PC-s játékosokat is elvarázsolta