A League of Legends vadonatúj, 2025 januárjában megjelenő szezonális modelljének első szezonját övező új részletek váltak elérhetővé

A noxiai invázió a League of legends első évadában átterjed a runeterrai területre

Egy szuper fotó a szerzőről
Mark De Leon
 | 2024. november 25., H
A League of Legends vadonatúj, 2025 januárjában megjelenő szezonális modelljének első szezonját övező új részletek váltak elérhetővé

Szezonok áttekintése

  • 2025-ben a League of Legends új szezonális struktúrát vezet be, három szezont vezet be az év során, amelyek mindegyike körülbelül nyolc patch (16 hét) hosszúságú. Minden szezon egy egyedi téma köré összpontosul majd, konkrét bajnokokat követve a Runeterra különböző régióiban, amelyek egy átfogó, az egész évet átívelő narratívához kapcsolódnak majd.
  • A játékosok visszajelzéseivel együtt ez a struktúra fogja alakítani a 2025-ös évad legtöbb új tartalmát, például a játékmenet frissítéseit, játékmódokat, minijátékokat és bajnokokat, azáltal, hogy az egyes évszakok témájához igazítja őket. Emellett minden szezonban lesznek olyan skinek, amelyek a témát ünneplik, az évszakhoz nem kapcsolódó sokféle skinvonal megjelenése mellett.
  • Az első szezon Noxusban kezdődik, és a játékosok januárban egy új, Noxust és a noxiai bajnokokat bemutató mozifilmre számíthatnak, amely az első szezont indítja.

Viktor VGU

  • Az Arcane első évadában Caitlyn kapott egy vizuális frissítést, hogy a League of Legends ábrázolása jobban illeszkedjen ahhoz, ahogyan az Arcane-ban látható volt. Most, az Arcane második évadának megjelenését követően egy vizuális és játékmenet-frissítés (VGU) fog megjelenni Viktorhoz, amely holnap érkezik a PBE-re. A frissítés új grafikát és frissített háttértörténetet tartalmaz majd Viktor számára, jobban igazítva őt ahhoz a Viktorhoz, akit a rajongók az Arcane-ban láthattak, de nagyrészt megtartja az alapvető játékmenetét, eltekintve egy kis funkcionális és tematikus változástól az ultimate képességében, amely mostantól minden egyes öléssel nagyobb lesz a képesség időtartamának végéig.
  • Viktor összes skinje frissülni fog. Ezekkel a változtatásokkal Viktor prototípusának ára 520-ról 750 RP-re emelkedik. A játékosoknak lehetőségük lesz arra, hogy ezt a bőrt az olcsóbb áron vegyék fel, mielőtt Viktor VGU-ja megjelenik.

Atakhan, a romlás hozója

  • Az első évadban bemutatkozik Atakhan, a romlás hozója, egy új epikus dzsungel-szörny, akit a halál és a pusztítás vonz. Atakhan játékonként egyszer fog spawnolni a 20 perces jelzésnél a pálya felső vagy alsó oldalán, attól függően, hogy a 14 perces jelzésig melyik bajnoknál volt a legtöbb sebzés és gyilkosság. Atakhan megjelenési helyének jelzésére az arénája fog spawnolni, amely két új fallal tartósan megváltoztatja a térképet.
  • Atakhan sötét befolyása miatt a bajnokok által megölt területeken időszakosan vérrózsák is nőni fognak. Minden csapat egy kis mennyiségű XP-t és egy állandóan halmozódó Adaptív erő buffot kap minden egyes begyűjtött vérrózsáért.
  • Atakhan két különböző formája van: Romlás és mohóság. A magasabb szintű akciójátékok a Ruinous Atakhant ivadékozzák, aki Véres szirmokat ad az őt legyőző csapatnak, és egy ligetnyi Vérrózsát ivadékozik a területen, amit bárki összegyűjthet. A Ruinous Atakhan legyőzése emellett az összes epikus szörny jutalmának megnövekedett hatását is biztosítja. A Voracious Atakhan alacsonyabb akciójú játékokban spawnol, és egyszeri Rebirth buffot ad, amely halálos sebzés esetén a hordozóit alaphelyzetben feltámasztja, annak a csapatnak, amelyik legyőzi.
  • Atakhan Summoner's Rifthez való hozzáadásának eredményeképpen a Rift Herald és Baron Nashor spawn ideje 16, illetve 25 percre kerül.

További játékmenet-változások

  • A Summoner's Rift térképének noxiai invázióján túl új játékmechanikák, tárgyak és rúnák kerülnek bevezetésre, amelyek stratégiai mélységet adnak az új szezonban.
  • Noxiai témájú csizmafejlesztések válnak elérhetővé a Feats of Strength nevű új mechanika révén. A továbbfejlesztett csizmákhoz az a csapat juthat hozzá, amelyik elsőként teljesíti a következő három cél közül kettőt: az első vér, az első torony és az első három epikus dzsungelszörny. Az a csapat, amelyik ezt megteszi, kissé megnövelt értékeket kap a második szintű csizmáján, és felold egy erős Noxus-témájú végső fejlesztést a csizmájához.
  • A tankoknak szánt tárgyakon kisebb módosítások történnek, és egy új tárgy, a Bloodletter's Curse is bekerül a játékba, amely csökkenti a célpont mágiaellenállását az ismételt képességtámadásoktól.
  • Új kisebb rúnák kerülnek hozzá, hogy kiegyensúlyozzák a látással kapcsolatos néhány opciót az Domination tree-ben: Mélység, Hatodik érzék és Grisly Memento. A frissítéssel üdvözöljük az Axiom Arcanistát is, egy vadonatúj kiegészítést a Sorcery fához, amely a végső képességeket teszi erősebbé.
  • A Nexus-tornyok mostantól egy meghatározott idő után újraélednek, miután elpusztították őket, így a vereség szélén álló csapatoknak nagyobb esélyük van a visszatérésre.
  • A Summoner Spell Teleport varázslat többé nem villogtatja azonnal a bajnokot a channel után, hanem a bajnok vizuálisan utazik át a térképen. Az Unleashed Teleport hatására a bajnok gyorsabb sebességgel fog utazni teleportálás közben.

Swiftplay

  • Januárban egy új játékmód, a Swiftplay kerül bevezetésre egyes régiókban, amely a Quickplay potenciális helyettesítője lesz. A Swiftplay célja, hogy a Summoner's Rifthez képest alacsonyabb téteket kínáljon, miközben több stratégiai elemet tartalmaz, mint az ARAM. A Swiftplay megtartja a League of Legends alapvető elemeit, mint például a farmolás, a hógolyózás és a célért folytatott csapatharc, de olyan módosításokkal, amelyek minden játékos számára versenyképes élményt biztosítanak, beleértve a játék előrehaladtával minden játékosnak járó aranyat és XP-t is.

Battle Pass és jutalmak

  • A frissítés részeként a League of Legends változtatásokat vezet be a jutalmazási rendszerben, hogy jobban illeszkedjen a szezonális élményhez. Minden szezonban lesz egy aktív Battle Pass, ingyenes és fizetős pályával, az élő szervereken jelenleg elérhető Event Pass-hoz hasonlóan árazva. A Pass jutalmakat közvetlenül a pályákon keresztül lehet majd megszerezni, így nincs szükség az Event Tokenekre és az Event Shopra.
  • Minden szezonban két Battle Pass lesz elérhető az adott szezon tartalmához tematikusan, csökkentve a nem kapcsolódó jutalmak számát, és inkább a játék szempontjából releváns tárgyakra koncentrálva. A bérletek éves száma továbbra is hat marad, az egyes bérletek időtartama pedig a korábbi négy hét helyett nyolc hét lesz. Emellett a legtöbb jutalom, amely korábban különböző rendszerekben volt szétszórva, mostantól a Battle Pass ingyenes pályáján belül lesz összevonva. Az olyan rendszerekben elért előrehaladás, mint a Honor és a Champion Mastery szintén közvetlenül hozzájárul majd a bérlethez. Összesen a játékosoknak lehetőségük lesz arra, hogy az ingyenes bérlettel évente 12 skin-t szerezzenek, és ezeknek a skin-eknek a fele az adott évszakhoz lesz tematizálva.
  • A loot és a crafting rendszer ésszerűsödik. A gömbök továbbra is elérhetőek lesznek, de a hasonló tárgyak, mint például a Masterwork Chests, fokozatosan megszűnnek, hogy csökkentsék a redundanciát és egyértelműbb jutalmazási struktúrát biztosítsanak.

Ranked Resets

  • A rangsorolási rendszer, beleértve a látható rangot és az MMR-t is, minden év elején, januárban egyetlen nagy visszaállítást fog kapni, és az év során nem lesz további visszaállítás. A januári visszaállítás hangolása - beleértve a visszaállítás méretét, a feljebb jutáshoz szükséges átlagos játékszámot és a kapcsolódó elemeket - a 2022-ben és korábban használtakhoz hasonló mintákat követ.
  • A játékosoknak lehetőségük lesz három Victorious-skinre szert tenni az év során, szezononként egy áll majd rendelkezésre. Az egyes szezonok skinjének feloldásához a játékosoknak 15 ranglistás meccset kell megnyerniük az adott szezonban.

Multiplayer gyakorló
A játékosok visszajelzéseire reagálva a közeljövőben a gyakorlóeszköz többjátékos funkcióját teszteljük a PBE-n, ami lehetővé teszi a játékosok számára, hogy zárt környezetben gyakoroljanak egymással.

A LEAGUE OF LEGENDS-RŐL
A 2009-ben megjelent League of Legends a Riot Games debütáló címe és a világ egyik legtöbbet játszott kompetitív játéka, amely több mint 20 hivatalosan támogatott nyelven naponta több millió játékost vonz. A MOBA műfaj egyik főszereplője, a League-ben két, öt erős bajnokból álló csapat küzd egymás bázisának elpusztításáért egy olyan játékban, amely az RTS sebességét, stratégiáját és intenzitását ötvözi a magával ragadó RPG elemekkel.

A League évről évre tovább fejlődik a játékmenet és a történetmesélés terén, olyan friss, új élményeket nyújtva, mint a K/DA, olyan magával ragadó történeteket, mint a Star Guardian és a Spirit Blossom, és olyan technikai egyensúlyi változtatásokat, amelyek biztosítják a versenyzői integritást. A Runeterra-univerzum alapjaként a League bajnokai zenékben, képregényekben, spinoff játékokban, gyűjtőfigurákban, társasjátékokban, TV-sorozatokban és még sok másban is szerepeltek. Az évente megrendezett League of Legends világbajnokság a legnézettebb esport-torna, és a világ legnagyobb és legnépszerűbb sporteseményei közé tartozik.

Hírek


Ez még érdekelhet

Borítókép
Játék11/6/2024
Alakítsd a stratégiai játékok jövőjét most, amikor a Battle Aces belép az új béta fázisba

A tesztelők elsőként próbálhatják ki a 2vAI módot, az új egységeket és még sok mást a Battle Aces játékban

Borítókép
Hírek11/9/2024
A Capcom hazahozza az árkádot a MARVEL vs. CAPCOM® Fighting Collection Arcade Classics játékkal!

Tapasztald meg a hét az egyben kollekció rendkívüli nosztalgiáját számtalan karakterrel és szuperhőssel, akik készen állnak a verekedésre

Borítókép
Játék11/17/2024
Starship Troopers Continuum megjelent Meta Quest-en

A Starship Troopers Continuum, amelyben Casper Van Dien újra eljátssza a legendás „Johnny Rico” szerepét, 25 évvel a klendathui csata után játszódik