A Tripwire bemutatja a taktikai lopakodós kalandjátékot, Az őrület kövét, PC-n és konzolokon 2025 elején

Az indie fejlesztők, a The Game Kitchen egyedi spanyol vizuális stílust és történetmesélést hoznak PC-re, PlayStation®5-re, Xbox Series X|S-re és Nintendo Switch™-re

Egy szuper fotó a szerzőről
Mark De Leon
 | 2024. augusztus 22., Cs
A Tripwire bemutatja a taktikai lopakodós kalandjátékot, Az őrület kövét, PC-n és konzolokon 2025 elején

A Gamescom 2024 részeként megrendezett Future Games Show során a Tripwire Presents, a Tripwire Interactive kiadói részlege, amely más független stúdiók nagyszerű játékainak kiadására összpontosít, ma bejelentette, hogy a The Stone of Madness című játékot 2025 elején jelenteti meg Windows PC-re a Steamen és az Epic Games Store-on keresztül, PlayStation®5-re, Xbox Series X|S-re és Nintendo Switch™ rendszerre. A The Game Kitchen, a Blasphemous és a Blasphemous 2 elismert fejlesztői által fejlesztett The Stone of Madness egy taktikai lopakodós kalandjáték, amely öt egyedi hibás foglyot követ, akik megpróbálnak megszökni egy 18. századi spanyolországi elmegyógyintézetből, izometrikus perspektívából, Francisco de Goya által inspirált lenyűgöző kézzel rajzolt grafikával. A cím jelenleg minden platformon kívánságlistára elérhető.

A Tripwire Presents szenvedélyes csapatával öröm együtt dolgozni

mondta Maikel Ortega, a The Game Kitchen játékigazgatója

”A The Game Kitchen stúdió alig várja, hogy a világ végre felfedezze a The Stone of Madness-t.”

Nagy rajongói voltunk a The Game Kitchen-nek és a Blasphemous-sorozattal végzett munkájuknak, és a Tripwire Presents izgatottan várja a lehetőséget, hogy kiadhassa a következő címüket

mondta Matt LoPilato, a Tripwire Interactive vezérigazgatója

”A The Stone of Madness egyedülállóan kreatív művészeti stílusával, magával ragadó narratívájával és olyan játékmenetével tűnik ki, amelyet a rajongók biztosan élvezni fognak. Különösen izgatottak vagyunk, hogy segíthetünk abban, hogy ez a cím megjelenéskor az összes nagy konzol- és PC-platformra eljusson”.”

A The Stone of Madness egy taktikai lopakodós kalandjáték, amely a 18. század végi spanyol őrültekházában játszódik, és gyönyörű, kézzel készített, korhű grafikával van ellátva. A Pireneusokban található, korhű jezsuita kolostor egyszerre ad otthont egy őrültekházának és egy börtönnek; falai között öt titokzatos karaktert tartanak fogva különböző ürügyekkel. Kegyetlen büntetéstől, őrülettől és kétségbeeséstől gyötörve hamarosan tervet eszelnek ki, hogy megszökjenek erről a helyről és gonosz lakóitól, egymásra támaszkodva nézzenek szembe legmélyebb félelmeikkel.

Az őrület köve főbb jellemzői a következők:

  • Menekülés a kolostorból: Irányítsd mind az öt karaktert egymástól függetlenül, hogy segítsd őket a menekülésben, ügyelve arra, hogy minden egyes tag épelméjűségét a lehető legjobban megőrizd. A kolostor folyosóinak és szobáinak felfedezése során hasznos eszközöket vagy nyomokat fedezhetnek fel, amelyek segíthetik a menekülésüket. Mindenkor el kell kerülniük a lebukást, börtönőreik nem a könyörületességükről híresek.
  • Kezeld az őrületet: Minden karakter saját egyedi traumákat és fóbiákat hordoz, amelyek hozzájárulnak a saját őrületükhöz. A mentális egészségük kezelése kulcsfontosságú lesz a menekülésükhöz, a karakter fejlődésének és visszafejlődésének rendszerét használva. Ha nem sikerül megőrizni a karakter épelméjűségét, az új negatív tulajdonságokat válthat ki, beleértve a paranoiát, a demenciát vagy az erőszakos cselekedeteket.
  • Fedezd fel a benned rejlő titkokat: Válassz két különböző menekülési terv közül, mindegyik kampány egyedi történeteket, célokat és meglepetéseket tartalmaz. Ezek a tervek egy nappali és egy éjszakai cikluson keresztül játszódnak le, elválasztva a nappali akciókat és az éjszakai előkészületeket, időt adva a foglyoknak a pihenésre és a regenerálódásra. A legtöbb akciót nappal lehet a legjobban végrehajtani, még a börtönőr jelenlétében is, azonban az éjszaka sötétsége egyedülálló lehetőségeket és kockázatokat rejt magában. A legtöbb rab nem véletlenül merészkedik ki ritkán sötétedés után.
  • Tapasztald meg a lenyűgöző, kézzel festett művészeti stílust: A The Stone of Madness képi világát szeretettel, kézzel festették és animálták, és a 18. századi művész, Francisco De Goya inspirálta. Az izometrikus perspektíva lehetővé teszi a játékosok számára, hogy úgy fedezzék fel a jeleneteket és figyeljék meg az apró részleteket, mintha egy életre keltett Goya-festményen kalandoznának.

A Tripwire Presents egy olyan fejlesztő-első kiadó, amely számos tehetséges független stúdiót segített abban, hogy kreatív elképzeléseiket világszerte eljuttassák a játékosokhoz, köztük az Espire 1: VR Operative és az Espire 2-t, a virtuális valóság lopakodós műfajának aranylemezét, a Road Redemptiont, a járműves harci közúti kalandot és a népszerű Road Rash sorozat szellemi utódját, a Chivalry 2-t, az epikus középkori filmcsaták által ihletett multiplayer first-person slasher-t, valamint a DECEIVE INC.-t, a lopakodás és kémkedés egyedülálló multiplayer játékát. A divízió legutóbb a Gamescom 2024-en jelentette be a Rogue Waters, az Ice Code Games által fejlesztett, kalózkodással és mitológiai szörnyekkel foglalkozó, közelgő taktikai, fordulóalapú rogue-lite játék kiadói megállapodását.

A játékkonyháról
A 2010-ben alapított The Game Kitchen egy független játékstúdió, melynek székhelye a spanyolországi Sevillában található. Mottójuk: „értelmes indie játékokat készítünk”.
Jól ismertek mind a The Last Door (2013) című horror point-and-click kalandjátékukról, mind pedig a közelmúltban megjelent Blasphemous (2019) című bestseller indie játékukról, valamint a Blasphemous 2 (2023) folytatásáról. Jelenleg a Stone of Madness-t fejlesztik PC-re, PlayStation®5-re, Xbox Series X|S-re és Nintendo Switch™-re.

A Tripwire Interactive-ról
A Tripwire Interactive 2005-ben alakult szerény, független fejlesztőként, amelyet olyan játékosok alapítottak, akik a videojáték-modding közösségben találtak sikereket, és több, kritikusok által elismert címet fejlesztett és adott ki saját kiadásban a rendkívül népszerű Killing Floor és Rising Storm franchise-okban, amelyekből eddig együttesen több mint 30 millió darabot adtak el. A stúdió legutóbbi belső projektje, a Maneater új utat tört a népszerű akció-RPG műfajában, és a játékosokat egy halálos cápa szerepébe bízta, akinek hátborzongató képessége van arra, hogy táplálkozás közben fejlődjön. A Maneater 2020-as megjelenése óta világszerte több mint 14 millió példányban kelt el minden platformon.

Játék


Ez még érdekelhet

Borítókép
Hírek1/26/2025
A The Devil Within Satgat harcedzett gyűjtői kiadást kap

A díjnyertes 2,5D-s akció-platformer fizikai kiadása már előrendelhető PlayStation 5-re

Borítókép
Hírek3/27/2025
A 3D Spotting visszatérése a Battlefield 6-ban: Előnyök és kihívások

A 3D Spotting visszatérése a Battlefield 6-ban nem csupán egy mechanikai kérdés, hanem egy filozófiai dilemma: a hozzáférhetőség és a taktikai mélység között

Borítókép
Játék3/4/2025
A Call of Duty: Black Ops 6 3. Évadának Részletei és Késése

Az Activision hivatalosan közölte, hogy a Black Ops 6 és a Warzone 3. évadát elhalasztották