A Riot Games és a VALORANT bemutatta a Glitchet, a legújabb Team Deathmatch pályát, amely 2024. október 23-án jelenik meg. A kettős vizuális tematikával rendelkező Glitch a VALORANT ügynökeit egy Maxbot szimulált arénában állítja csatasorba, ahol a térkép egyik oldalán a játékosok a Sunset „elhagyatott” változatát, míg az ellenkező oldalon a „téli” Havent ismerhetik meg.
Az Episode 9 Act III egy új skinline-t is hoz a játékosoknak, a Doombringert. A Doombringerhez tartozó fegyverek a Sheriff, a Fantom, a Judge, az Odin és az új közelharci típus - a Battleaxe. Az új Battle Pass ebben az epizódban olyan tárgyakat tartalmaz, mint a Torque Vandal, a Nanobreak Phantom és a Chilling Nugget Gun Buddy.
Ezen kívül, hangolódj rá a november 8-17. között Berlinben megrendezésre kerülő Game Changers Championshipre is! Ez a torna a 2024-es Game Changers sorozat csúcspontját jelenti, és tíz élvonalbeli csapat képviseli majd regionális közösségeit. A csapatok a főbb eseményeken aratott győzelmekkel és a versenyeken elért legmagasabb körzeti pontok gyűjtésével érdemelték ki a helyüket. Észak-Amerikától az EMEA, APAC, CN, Brazília és Latin-Amerika térségéig, a torna a VALORANT legképzettebb hölgyeit tükrözi.
Az Episode 9 Act III 2024. október 23-án kezdődik, a Doombringer pedig október 24-én válik elérhetővé a játékosok számára.
VALORANT 9. EPIZÓD, III. FELVONÁS GLITCH FEJLESZTŐI JEGYZETEK(Tony Benson (térképtervező), Berker Siino (művészeti vezető)
Mik voltak a Glitch térképének céljai?
A Glitch tervezésének egyik célja az volt, hogy egy előnyös toronyhelyzetet hozzunk létre a térkép egyik oldalán. Az ötlet az volt, hogy ez a torony egy kritikusan vitatott terület legyen, amelyért mindkét csapat versenyez. A térkép másik oldalán van egy útvonal, amely el van rejtve ettől a toronytól, és lehetővé teszi a játékosok számára, hogy különböző szögekből lőjenek rá. Reméljük, hogy a játékosok szórakoztató csetepatékban vesznek részt, miközben megpróbálják átvenni az irányítást a torony felett. Ezek a pályatervezési elemek egy hagyományos 3 sávos, szimmetrikus elrendezésű térkép részét képezik. A spawnokat is igyekeztünk megnyitni, hogy megakadályozzuk a spawn-táborozást.
Művészeti és kreatív szempontból az volt a célunk, hogy egy szórakoztató és játékos térképet készítsünk. Valamit, ami egyedi személyiséggel rendelkezik, és valami váratlant tesz Maxbot bosszújának történetén belül. Ez az első olyan térkép is, ahol kettős témát akartunk kipróbálni. Látni akartuk, hogy meddig tudjuk feszegetni a kontrasztos térkép témák határait, és ez jól illeszkedik a szimmetrikus térkép dizájnjához.
Miből merítettél ihletet / volt valami figyelemre méltó koncepció, amit a Glitch-csel közvetíteni akartál?
Játékmenet szempontjából az aréna shooterek hosszú történelmének klasszikus deathmatch pályáiból merítettünk némi inspirációt. A torony ellenőrzéséért küzdő csapatok közötti intenzív összecsapásokat akartuk felidézni. Valamint szórakoztató párbajokat középen; ezért terveztük a pálya közepét nyitottabbra.
A látványvilág kialakításakor valójában a Fracture-ból merítettünk ihletet. Pontosabban, hogy a térkép vizuálisan ketté van osztva. De ezt tovább akartuk vinni, és más pályatémákat is felhasználtunk a kreatív elképzelés felerősítése érdekében. A térkép egyik oldala Sunset „elhagyatott” változata (a jellegzetes táblákkal és épületekkel együtt). Míg az ellenkező oldal a „téli” Haven (gyönyörű, részletes építészetével). Azt is kihasználtuk, hogy ez a Maxbot szimulált arénája, és a skyboxot használtuk a két különböző világ összezúzására. Mindezek az elemek tényleg lehetővé tették, hogy néhány klassz részletet és még viccesebb easter eggeket adjunk hozzá!
Fő jellemzők
A VALORANT-RÓL
A VALORANT egy kompetitív, 5v5 karakteres, első személyű taktikai lövöldözős játék, amelyet a Riot Games fejlesztett és adott ki PC-re, Xbox Series X|S-re és PlayStation®5-re. A VALORANT egy precíz és halálos többjátékos játék, amely nagy pontosságú lövöldözéssel, változatos fegyverarzenállal, egyedi képességekkel rendelkező ügynökökkel és versenyhangulatú pályákkal rendelkezik a korlátlan játékórákért. A VALORANT-ban a játékosok a mérkőzés teljes időtartamára rögzítik ügynöküket, majd megpróbálják megnyerni a körökre osztott, támadók vs. védők, 24 körből álló, best-of-24 küzdelmet.
A VALORANT egy ingyenesen játszható játék, és úgy optimalizálták, hogy a legkülönbözőbb PC és konzolplatformokon játszható legyen, lehetővé téve a globális közönség számára a versenyzést. A Riot Games a játék legjobb játékszerver-minőségével, globális infrastruktúrájával és saját fejlesztésű csalás elleni technológiájával bizonyítja, hogy elkötelezett a taktikai lövöldözős műfaj alapelveinek megőrzése és a játékélmény versenyképes integritásának fenntartása mellett minden elérhető platformon.
Éld át újra a testvériség és a hatalmas bátorság történetét a leküzdhetetlen esélyekkel szemben
A radikális taktikai RPG 100%-os finanszírozást kapott a Kickstarteren
Sektor halálos mozdulatsora teljes pompájában látható az új előzetesben