A Maid of Skerben a játékosok a Csendesek rémálmaival szállnak szembe egy távoli szállodában, amelynek sötét és fordulatos története a walesi folklórban gyökerezik. Csak egy védekező hangeszközzel felfegyverkezve, a lopakodásra és a ravaszságra kell hagyatkoznod, hogy túléld az 1898-as borzalmakat, amelyeket Elisabeth Williams tragikus története ihletett. Ismerd meg egy családi birodalom történetét, amelyet kínzás, rabszolgaság, kalózkodás és egy természetfeletti rejtély hajt, amely megfojtja a szálloda területét.
Jellemzők:
Büszkén jelentjük be, hogy a Sker Hotel már várja a foglalásokat.
Richard Pring, a Wales Interactive játékigazgatója elmondta:
Reméljük, hogy a vendégek élvezik a látványt és a hangokat, és megkóstolják a számukra kínált finomságok litániáját - felejthetetlen élményben lesz részük!.
A Wales Interactive-ról
A Wales Interactive egy többszörösen díjnyertes videojáték- és interaktív filmfejlesztő és -kiadó, melynek székhelye Dél-Walesben, az Egyesült Királyságban található. A katalógusunkban olyan címek szerepelnek, mint a Maid of Sker, The Complex, Late Shift, The Bunker, Don't Knock Twice, The shapeshifting Detective és még sok más. A Wales Interactive szenvedélyesen rajong a videojátékokért, és céljuk, hogy olyan eredeti játékokat hozzanak létre, amelyek szórakoztatják a világot, valamint felviszik Walest a videojátékok térképére. Itt találsz többet
A Perp Games-ről
A Perp Games egy globális videojáték-kiadó, amely büszke arra, hogy díjnyertes címeket, izgalmas indie játékokat és a világ legelismertebb franchise-ait adja ki a legtehetségesebb stúdióktól. A Perp Games a szórakoztatóipar elismert és elismert globális ereje, amely rendkívüli és izgalmas játékokat dob piacra, számos formátumban és médián keresztül.
A ROBOBEAT konzolokon ugyanazt az adrenalinpumpáló, ritmusvezérelt első személyű lövöldözős élményt nyújtja, amely a PC-s játékosokat is elvarázsolta
Lépj be az UNYIELDER-be, egy gyors tempójú, boss-runner rogue-looter FPS-be
A 3D Spotting visszatérése a Battlefield 6-ban nem csupán egy mechanikai kérdés, hanem egy filozófiai dilemma: a hozzáférhetőség és a taktikai mélység között