A Dauntless december 5-én tér vissza az eddigi legváltozatosabb frissítéssel, az Awakeninggel. A Steamen debütáló Dauntless: Awakening minden platformon elérhető lesz a keresztprogresszióval, így a régi és új játékosok zökkenőmentesen folytathatják kalandjaikat konzolon, az Epic Games-en és a Steamen. Az első évad, a Dauntless: Awakening, indítja az új korszakot, rengeteg új tartalommal. További szezonok már készülnek, amelyek rendszeres hullámokban friss tartalmakat, kihívásokat és jutalmakat hoznak a Slayers számára.
A frissítés élén a legújabb behemót, Karkonos áll, amelyet a Dauntless közösséggel együttműködve készítettek. Ez az epikus összecsapás a kísérteties Twilight's Domain vadászterületen zajlik, ahol a játékosok alkatrészeket szerezhetnek a hőn áhított Brineguard páncélkészlet elkészítéséhez.
Dauntless: Awakening 18 új fegyvert vezet be, amelyek közül hét a korai küldetéseken keresztül oldható fel, köztük az Ezüstkardot és az Aranykarmokat. Emellett további 11 fegyvert lehet megszerezni a Weapon Tokenekkel, amelyeket a heti kihívásokban és az új Hunt Pass ingyenes és fizetős pályáin lehet megszerezni. Minden fegyver egyedi különleges képességgel rendelkezik, 60. szintig tölthető fel, és 25 feloldható talentummal rendelkezik, beleértve a különleges, aktív és passzív képességek erősítését. A játékosok a fegyverek szintlépésének elősegítése érdekében képesek lesznek fegyver és alfegyver felszerelésére is, és mindkettővel azonos XP-t szerezhetnek.
Ez a frissítés a játékosok visszajelzéseinek és innovációinak csúcspontja, amelyet részben a zárt béta során gyűjtött tapasztalatok alakítottak ki, új kihívásokat, jutalmakat és kalandokat hozva a Slayers számára világszerte.
Mi az újdonság a Dauntlessben az eredeti változathoz képest?
Hajmeresztő: Awakening: Awakening egy merész új fejezetet vezet be a játékba, amely átfogó átdolgozást kínál, miközben megőrzi a játék alapjátékát, a behemótok vadászatát, az alkatrészek begyűjtését és a felszerelés fejlesztését. Ez a frissítés a fejlődés fokozását az átdolgozott fegyver- és páncélrendszereken keresztül fokozza, amelyek mostantól szerves részét képezik a vadászok útjának. A játékosok találkozhatnak a dinamikus új behemóttal, Karkonosszal, felfedezhetik a lenyűgöző Twilight's Domain térképet, és élvezhetik a teljesen megújult FTUE előnyeit, amely gördülékenyebb beilleszkedési élményt biztosít az új vadászok számára.
Az olyan régi rendszereket, mint az újrakovácsolás, az egyszerűsített mechanikák javára nyugdíjazták, ami egységesebb és kifizetődőbb játékélményt nyújt. Dauntless: Awakening megalapozza a jövőbeli szezonális frissítéseket, miközben mind az új, mind a visszatérő játékosok számára új lehetőségeket kínál a Dauntless világával való foglalkozásra.
Miben különbözik a játékmenet a frissített Dauntlessben?
Az alapvető játékmenet ugyanaz marad - csapat alapú vadászat hatalmas behemótok ellen -, de ez az új frissítés új mélységet és változatosságot hoz. A frissített fegyver- és alfegyverrendszer, valamint a feloldható tehetségek lehetővé teszik a játékosok számára, hogy finomhangolják játékstílusukat, és mélyebben érezzék a felszerelésükhöz való kötődést.
Számíthatnak a játékosok új játékmódokra vagy mechanikákra?
A Dauntlessben nincs új játékmód: Awakening, bár a progresszióban bekövetkezett változások nagymértékben megváltoztatják az általános metajátékot, arra ösztönözve a Slayereket, hogy többet kísérletezzenek a buildjeikkel, új dolgokat próbáljanak ki, és erősebben érezzék a felszerelésük tulajdonjogát.
Hány új behemót került hozzá?
A frissítés bevezet egy új epikus behemótot, Karkonoszt, valamint több meglévő behemót átdolgozását, hogy modernizálják és javítsák a találkozásaikat.
Mik az új behemót, Karkonos egyedi jellemzői?
Karkonos az Umbral-alapú támadások és a kiszámíthatatlan mozgásminták kombinációját vezeti be, ami a Dauntless egyik legdinamikusabb kihívásává teszi. Karkonos legyőzése a játékosokat exkluzív anyagokkal jutalmazza a Karkonos páncélkészlet elkészítéséhez.
Összesen hány Behemót van most a játékban?
Jelenleg több mint 30 egyedi Behemót van a Dauntlessben, amelyek mindegyike egyedi mechanikát és kihívást kínál.
Hány fegyver került a Dauntlessbe?
Az új frissítés 18 egyedi fegyvert vezet be. Hetet a fejlődés korai szakaszában lehet feloldani, egyet közvetlenül a Hunt Pass-on keresztül lehet megszerezni, 11-et pedig egy új játékbeli valutával lehet megszerezni, amelyet a játék során lehet megszerezni vagy megvásárolni.
Melyek az új fegyverrendszer kiemelkedő jellemzői, beleértve a fegyverek szintlépését és az alfegyvereket?
A megújult fegyverrendszer lehetővé teszi a játékosok számára, hogy a fegyvereket 60. szintig fejlesszék, és ezzel 25 talentumot oldjanak fel, amelyek az aktív, passzív és speciális képességeket javítják. Az alfegyverek bevezetése egy stratégiai réteggel bővül, lehetővé téve a játékosok számára, hogy egyszerre két fegyvert szereljenek fel és szintetizáljanak, és mindkettővel azonos XP-t szerezzenek. Ez a rendszer lehetővé teszi a zökkenőmentes fegyvercserét is a vadászatok során, így a játékosok rugalmasan alkalmazkodhatnak az elemi vagy játékstratégiájukhoz, hogy megfeleljenek az egyes találkozások kihívásainak.
Hány páncélkészlet érhető el, és mi teszi őket egyedivé?
A Dauntlessben már 33 páncélkészlet van. Mindegyik szett egyedi bónuszokat és szinergiákat kínál, az új dizájnokkal, mint például a Karkonos szett, amelyek a hozzájuk tartozó behemótok témáját tükrözik.
Milyen kiterjedésűek az új helyszínek, például a Twilight's Domain?
A Twilight's Domain egy nagy, Umbral-témájú vadászterület, több zónával, dinamikus környezeti kihívásokkal és történetileg gazdag látványvilággal.
Összesen hány térkép vagy helyszín érhető el mostantól a felfedezéshez?
A Dauntless többféle környezetet kínál több játékmódban, változatos kihívásokat és élményeket nyújtva. Jelenleg 17 egyedi vadászterület van, mindegyik Normal és Surged verzióval, amelyek különböző behemótokat és kihívásokat tartalmaznak. A játékosok 6 Escalation pályát is felfedezhetnek, amelyek mindegyike egy-egy főnökkel való találkozásban csúcsosodik ki, valamint a Trials-szigetet, ahol a Slayerek időzített kihívásokban mérkőznek meg hatalmas behemótokkal, hogy hírnevet szerezzenek a ranglistán szereplő nevükkel. Ezen kívül a Gauntlet mód visszaviszi a játékosokat az Old Ramsgate-be, amelyet most elpusztítottak és elfoglaltak a behemótok, nosztalgikus, de veszélyes helyszínt kínálva képességeik kipróbálására.
Mennyi új tartalmat adtak hozzá a megjelenés óta (durva becslés szerint órákban)?
A megjelenés óta a Dauntless több száz órányi új tartalommal bővült több mint 180 frissítéssel. Ez magában foglalja az új behemótokat, küldetéseket, eseményeket és játékrendszereket. Csak az Awakening frissítés jelentős tartalmi bővítéseket vezet be, új és visszatérő játékosoknak egyaránt új kihívásokat és fejlődési lehetőségeket kínálva.
Terveznek-e a Dauntlesshez a megjelenés után frissítéseket, beleértve a jövőbeli évszakokat is?
Igen, ez a frissítés egy új szezonális struktúra kezdetét jelzi, a Dauntless: Awakening az első szezon és egyben a játék jelentős átalakítása. A játékosok rendszeres szezonokra számíthatnak, amelyek új fegyvereket, behemótokat, játékmenetbeli funkciókat, szezonális eseményeket és egyebeket tartalmazhatnak. A jövőbeni frissítések a játékosok visszajelzései és a folyamatos fejlesztés mérföldkövei alapján továbbfejlesztik a játékot, a tartalom pedig évszakonként változik.
Támogatja a Dauntless az új frissítés a platformok közötti játékot és előrehaladást?
Igen, teljes mértékben támogatja a keresztjátékot és a keresztprogressziót, lehetővé téve a játékosok számára, hogy összeálljanak és minden platformon átvigyék a fejlődést.
Vannak változások az FTUE-ban?
Igen, az FTUE-t átdolgoztuk, hogy zökkenőmentesebb legyen a beszállás, így biztosítva, hogy az új játékosok gyorsan elsajátítsák az alapvető mechanikákat, és felkészülten várják az első vadászatot. Minden Slayert, beleértve a visszatérő játékosokat is, végigvezetünk az új oktatóprogramon, hogy mindenki megismerkedhessen a frissített fejlődési rendszerrel és mechanikával.
Hogyan szolgálja ez a frissítés a visszatérő játékosokat?
A visszatérő játékosok rengeteg új tartalommal, egyszerűsített fejlődési móddal és továbbfejlesztett rendszerekkel találkozhatnak, amelyek célja, hogy fokozzák a játékélményüket. Arra is nagy gondot fordítottunk, hogy megfelelően honoráljuk a már elért fejlődésüket, a korábbi fegyvereket és felszereléseket bőrként írjuk jóvá, és XP-t adunk a jelentős mérföldköveket elérő Slayerek számára. Ahol csak lehetett, megőriztük a régi jutalmakat, így biztosítva, hogy a veterán vadászok a nehezen megszerzett eredményeiket átvihessék az új frissítésbe.
Vannak olyan funkciók, amelyek elavulnak?
Igen, néhány elavult mechanika és rendszer visszavonásra került, hogy egyszerűsítsük a játékosok játékélményét, és az új fejlődési modellre összpontosítsunk. Leginkább az újrakovácsolási rendszert és a sejtek főzésének lehetőségét távolították el. Ezek a változtatások egy szélesebb körű erőfeszítés részét képezik, amelynek célja a játékmenet egyszerűsítése és javítása, hogy minden játékos számára intuitívabb és kifizetődőbb élményt biztosítson.
Hogyan befolyásolták a játékosok visszajelzései a Dauntless fejlesztését, és milyen szerepet játszik majd a közösség ennek a frissítésnek, valamint a jövőbeni frissítéseknek a kialakításában?
A játékosok visszajelzései szerves részét képezték a Dauntless fejlődésének. Karkonos, a legújabb behemótunk tervezése a közösséggel együttműködve jött létre. Emellett az olyan alapvető rendszerek, mint a fegyverek, a fejlődés és a páncélzat átdolgozása is a játékosok több éves visszajelzései alapján történt. Ez a frissítés nem a közösségi elkötelezettségünk végét jelenti, hanem inkább a közösségközpontú fejlesztés iránti elkötelezettségünk megújítását. Az olyan funkciók, mint a megújult FTUE és a bétatesztelés, összhangban vannak azzal az elkötelezettségünkkel, hogy a játékosközösséget a jövőbeni frissítések középpontjában tartsuk.
Miért most került hozzá a Steam?
A Steam felvétele tükrözi elkötelezettségünket az iránt, hogy a Dauntless több játékos számára elérhetővé tegyük, miközben erősítjük jelenlétét a PC-s játékközösségben. Az Epic Games támogatásával, mint eredeti kiadói partnerünkkel, ez a stratégiai lépés lehetővé teszi számunkra, hogy a Dauntless-t a világ egyik legnagyobb játékplatformján kínáljuk, fokozva a cross-play és cross-progression képességeket.
Miért van szükség a Dauntlesshez Epic-fiókra a Steamen?
Az Epic Games-fiók biztosítja a zökkenőmentes keresztjátékot és keresztprogressziót minden platformon, lehetővé téve a játékosok számára, hogy bárhol továbbvigyék a fejlődésüket és kapcsolódjanak a barátaikkal.
A játékosok átvihetik a fejlődésüket más platformokról a Steamre?
Igen, a játékosok az Epic keresztprogressziós rendszerén keresztül átvihetik a fejlődésüket a Steamre és a Steamről.
Hogyan működik a keresztprogresszió a különböző platformokon?
A haladás automatikusan szinkronizálódik a platformok között a játékos Epic Games-fiókján keresztül.
Vannak regionális korlátozások a Dauntless számára a Steamen?
Nem, a Dauntless világszerte elérhető lesz, regionális korlátozások nélkül.
Másképp fog futni a Dauntless a Steamen, mint más platformokon?
Nem, a Steamen a játékélmény összhangban lesz a többi platformmal, fenntartva a paritást minden rendszeren.
Létezik a Dauntless önálló verziója, amely nem igényel Epic Games integrációt?
Nem, az Epic Games-fiók integrációja biztosítja a zökkenőmentes keresztjáték- és keresztfejlődési funkciókat, amelyek meghatározzák a Dauntless élményét.
Van a Dauntlessben mikrotranzakció vagy DLC?
Igen, a Dauntless tartalmaz mikrotranzakciókat a kozmetikumokért és a Hunt Pass tartalmakért, de minden játékmenet-kritikus tartalom ingyenes marad.
Miért tartalmaz a Dauntless most már loot boxokat?
A Dauntlessben található dobozok: Awakening a játékosok testreszabhatóságának fokozására szolgál, az 1. évadban pusztán kozmetikai tárgyakat kínál. Minden egyes húzás garantál egy olyan egyedi tárgyat, amely még nincs a birtokodban, így kiküszöbölve a duplikációkat és biztosítva az értelmes jutalmakat. Ezek a kannák a kozmetikai lehetőségek széles skáláját tartalmazzák, mint például a páncéltranszmogok és a vizuális megjelenés, lehetőséget biztosítva a játékosoknak a személyre szabásra anélkül, hogy befolyásolná az alapvető játékmenetet. Emellett a Hunt Pass Free és Elite pályáin keresztül is elérhetőek ingyenes húzások, amelyek minden játékosnak hozzáférést biztosítanak a testreszabási jutalmakhoz. Míg a jelenlegi szezonban a konzervdobozok kizárólag a kozmetikumokra összpontosítanak, a bennük található jövőbeli tartalmak a játékosok visszajelzései és a játék igényei alapján fejlődhetnek.
Mit tartalmaz az ingyenes modell a fizetős tartalommal szemben?
A játékmenet tartalmának túlnyomó többsége, beleértve a behemótokat, vadászatokat, fegyvereket és páncélokat, ingyenesen elérhető, és küldetésekkel vagy játékbeli fizetőeszközökkel szerezhető meg. Néhány tárgy, például az Elite Hunt Passban elérhető új fegyver, a fizetős tartalom része. A fizetős tartalom elsősorban a kozmetikai tárgyakra és a Hunt Pass jutalmakra összpontosít.
Vannak fizetős elemek a Dauntlessben?
A Dauntless nem tartalmaz hagyományos pay-to-win mechanikát. Minden játékmenet-kritikus tartalom pénzköltés nélkül is elérhető. Néhány elem, például a Hunt Passban szereplő XP-növelők azonban gyorsabb fejlődést tesznek lehetővé a játékosok számára. Ezeket a lehetőségeket úgy tervezték, hogy inkább kényelmet és rugalmasságot, mintsem tisztességtelen versenyelőnyt biztosítsanak, így biztosítva, hogy az alapélmény minden játékos számára kiegyensúlyozott maradjon.
Mi van a Hunt Passban?
A Hunt Pass a Dauntless szezonális fejlődési rendszere, amely jutalmakat kínál a játékosoknak a játékon belüli tevékenységek elvégzéséért. Két pályára oszlik:
Ingyenes pálya: Ez a sáv minden játékos számára elérhető, és olyan játékjutalmakat tartalmaz, mint XP-elemek (Aetherite), fegyverjegyek, őrjáratkulcsok, ingyenes húzások kozmetikai kannákból és páncélzatjavító cellák. A játékosok a Hunt Pass teljesítése után bónusz magokat is kapnak, amelyek további cellákat, XP-növelést és egyéb valutákat biztosítanak.
Elit pálya: Az Elite Track egy fizetős frissítés, amely jelentősebb jutalmakat kínál, beleértve az új ismétlőfegyvert, az Alluring Moons-t, amelyet azonnal feloldanak. Emellett fejpénzjegyeket, feljavított Aetherite-et, Rams-t (játékbeli valuta), Cell-magokat, Transmog-köveket, további járőrkulcsokat, Canister pullokat, fegyverjegyeket és fogyasztási magokat tartalmaz. A végső jutalom a Csábító napok transzmog a repeaterek számára. Az Elite Hunt Pass megvásárlásával egész szezonra szóló előnyök is elérhetőek, például XP-lökést és játékmenetet javító tartalmak.
A játékosok a vadászbérletben a vadászatok és a fejvadászatok teljesítésével haladnak előre, és a vadászbérletben szerzett tapasztalattal szinteket oldanak fel. Ezt a rendszert úgy tervezték, hogy a játékosokat lekösse, és minden szezonban értelmes ösztönzőket kínáljon mind az ingyenes, mind a fizetős pályákon.
Hogyan működik az új Hunt Pass, és mit tartalmaznak az ingyenes és a prémium pályák?
A Hunt Pass egy ingyenes pályát kínál játékjutalmakkal, az Elite Track pedig egy új fegyvert, egy teljesen új ismétlő transzmogot, mélyebb jutalmakat és szezonális előnyöket tartalmaz.
Lesznek szezonális vagy korlátozott ideig elérhető tartalmak, amelyeket fizetős fal mögé zárnak?
A szezonális tartalmaknak lesznek ingyenes és fizetős elemei is, így biztosítva, hogy minden játékos részt vehessen az alapélményben.
A Dauntless tartalmaz blockchain elemeket?
Nem, a Dauntless nem tartalmaz blokklánc- vagy NFT-elemeket, és nem is tervezünk ilyet.
Miért döntött úgy a Phoenix Labs, hogy egy kis szünet után most indítja újra a Dauntless-t?
Ez az indítás kulcsfontosságú pillanatot jelent a Phoenix Labs számára, mivel stratégiai szempontból a Dauntlessre összpontosítunk, amely a stúdiónk szinonimája és világszerte több mint 30 millió játékos által kedvelt cím. Dauntless: Awakening és a tervezett ütemterv a fejlesztési mérföldkövek és a játékosok visszajelzéseinek csúcspontját jelenti, bemutatva a Dauntless-t: Awakening egy új, átalakító erejű fejezetet. Az időzítés összhangban van azzal a célunkkal, hogy a Dauntless közönségét a Steamen való debütálással bővítsük, biztosítva a maximális hatást és egy újjáéledt élményt mind az új, mind a visszatérő játékosok számára.
A Phoenix Labsről
A Phoenix Labs egy játékfejlesztő és kiadó, melynek székhelye Vancouverben, Brit Kolumbiában található. A 2014-ben alapított Phoenix Labs olyan világokat hoz létre, amelyek lehetővé teszik a játékosok számára, hogy olyan tartós történeteket osszanak meg, mint még soha. Debütáló címük, a Dauntless, egy kooperatív akció-RPG hihetetlen sikert aratott, világszerte több mint 30 millió játékossal. Második címük, a mágiával átitatott, hangulatos farmszimulátor Fae Farm, PlayStation, Xbox, Nintendo Switch, Steam és Epic Games Store platformokon jelent meg. A Phoenix Labsről további információkért látogasson el a https://www.phxlabs.ca weboldalra.
A Steelseries Apex Pro Gen 3 egy csúcskategóriás billentyűzet, pontosan az a billentyűzet amit minden játékos magáénak szeretne
Ross Bryant, Aliza Pearl, Amy Vorpahl és Ify Nwadiwe a Vesperrel együttműködve egyedi játékokat hoznak létre a közösségük számára
A PC Gaming Show részeként leleplezett szatirikus sci-fi kaland arra invitál, hogy jövőre PC-n és konzolokon egyaránt csatlakozz az úttörőprogramhoz