A Frontier Developments plc (AIM: FDEV, "Frontier") ma megjelentette a Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin című valós idejű stratégiai játékot PC-n a Steamen és az Epic Games Store-on keresztül, valamint PlayStation® 5 és Xbox Series X|S platformokon. A Games Workshop kiterjedt fantasy univerzumán alapuló első RTS négy különböző frakciót, epikus, filmszerű egyjátékos kampányt, 1v1 és 2v2 kompetitív többjátékos módot, Conquest Mode-ot a kihívást jelentő szólójátékhoz, valamint végtelen kreativitást kínál a Map Editor és a Army Livery eszközök segítségével.
A Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin PC-re a Steamen és az Epic Games Store-on keresztül, valamint PlayStation®5-re és Xbox Series X|S-re kapható, a Standard Edition ajánlott kiskereskedelmi ára 49,99 font/59,99 dollár/59,99 euró, a Deluxe Edition 59,99 font/69,99 dollár/69,99 euró, az Ultimate Edition pedig 64,99 font/74,99 dollár/74,99 euró. Az Ultimate Edition az alapjáték mellett négy alternatív hősbőrt (frakciónként egyet-egyet), két profil testreszabási készletet és hozzáférést biztosít a hamarosan megjelenő Hero DLC 1 és 2 csomagokhoz, Yndrasta, a Mennyei Lándzsa és Gobsprakk, a Mork szája csomagokhoz. A Deluxe Edition tartalmazza az alapjátékot, az alternatív hősbőröket és két profil testreszabási készletet.
A Realms of Ruin egy feszült és taktikus csatákból álló játék, amely a Warhammer Age of Sigmar nyolc halandó birodalmának egyikében, Ghurban játszódik. Ezt az izgalmas RTS-t egérrel és billentyűzettel, valamint kontrollerrel is élvezheted a DirectStep™ segítségével, amely egy innovatív interfész, amely a gamepadot használó játékosok számára a hagyományos RTS-irányítás rugalmasságát és érzékenységét biztosítja. A PC-s játékosok egy finomhangolt egér és billentyűzet élményt élvezhetnek, a műfaj klasszikus érájában.
Az egyjátékos kampány a Stormcast Eternals néven ismert hatalmas harcosok egy különítményét követi, akik Ghur barátságtalan mocsárvidékére merészkednek, hogy egy nagy hatalommal bíró ereklyét keressenek. Céljuk, hogy megmentsék erődítményük, Harkanibus települését a brutális Orruk Kruleboyz frakció könyörtelen ostromától, akiknek a mocsarak az otthonuk. Ez az erőforrás azonban sötét történelmet hordoz, és ahogy a történet váltogatja a nézőpontokat a lelethez kapcsolódó személyek között, a parancsnokok két további frakcióval is megismerkedhetnek: Tzeentch tanítványaival, a manipuláció mestereivel és a sors szövőivel, valamint a Nighthaunt kísértetrajokkal. Egy kegyetlen birodalomban való kétségbeesett túlélés csavarokkal teli története várja a tapasztalt RTS-rajongókat, az Age of Sigmar rajongóit és azokat, akik teljesen újak a műfajban.
Az egyes frakciók teljesen különböznek egymástól. A Stormcast Eternals taktikailag kiegyensúlyozott, sokoldalú osztagokat hoz a harcba, valamint olyan hősöket, akik létfontosságú buffokat és tömegkontroll képességeket biztosítanak. Az Orruk Kruleboyz ravasz természetű, olcsó egységeket, erős védekező osztagokat és nehézkes szörnyeket vegyítve. A Nighthaunt a raj taktika és a mobilitás mesterei, és még az egységeket is képesek feltámasztani, ha azok kitartanak a csatában. Végül, a Tzeentch tanítványai halálosak távolról, támadó varázslatokkal irtják ki az ellenségeiket, mielőtt megérkezik a lehengerlő erejű Lord of Change, hogy a játék végén a javukra billentse a mérleg nyelvét. A játékosok megtanulják, hogy az egyes frakciók erősségei és gyengeségei hogyan állnak egymással szemben, miközben elsajátítják a Realms of Ruin harci dinamikáját.
A játékosok 1v1 és 2v2 keresztplatformos többjátékos mérkőzésekbe vethetik bele magukat emberi és AI csapattársak vagy ellenfelek tetszőleges keverékével, és felkapaszkodhatnak egy 1v1-es versenyképes ranglétrán. Minden csatában a játékosok egy sor győzelmi pontért és Arcane Conduit nyersanyagpontért küzdenek a különböző pályákon, védekező és támadó szerkezeteket építenek a stratégiájuk előmozdítása érdekében, és egy technológiai fán haladva új egységképességeket szabadítanak fel. Az egyes frakciók parancsnoki posztjainak fejlesztése hozzáférést biztosít erősebb egységekhez, hősökhöz és szörnyekhez, valamint megemelt népességhatárhoz, ami a játék végén az összecsapó fegyverek, mágikus lövedékek és toronymagas démonok rendkívüli látványosságát eredményezi.
Azok, akik a kampányon túl több egyjátékos akcióra vágynak, élvezhetik a Conquest módot, ahol a játékosok kiválasztanak egy frakciót, és egy procedurálisan generált térképen keresztül haladnak, ahol egyéni csatákat vívnak az AI ellenfelek ellen. A játékmenetet megváltoztató csavarok olyan szokatlan paramétereket dobnak be a játékba, mint a megnövelt egységsebesség, az összes egység nagyobb sebzése és a gyorsabb Arcane Conduit elfogása. A cél a lehető legmagasabb pontszám elérése, a szorzók és az extra életek közül választva, miközben az egyes pályák végső csatája felé tartasz. Minden egyes futást egy magszám generál, amelyet könnyen meg lehet osztani.
A széleskörű testreszabási lehetőségek lehetővé teszik a játékosok számára, hogy személyre szabják a Realms of Ruin élményét. A Army Livery eszköz személyre szabja az egyes frakciók színsémáit, a hivatalos Citadel kollekció festékszíneinek használatával, az autentikus Warhammer-élmény érdekében. A Map Editorban a játékosok részletes elhelyezési lehetőségek és terepfestő eszközök segítségével többjátékos pályákat készíthetnek, majd megoszthatják azokat a játékon belüli műhelyen keresztül, hogy más játékosok minden formátumban letölthessék, játszhassák és értékelhessék azokat. Ugyanezekkel a térképszerkesztő eszközökkel egyéni jeleneteket is létrehozhatnak; vizuálisan látványos csatadiorámákat, amelyek rendkívüli részletességgel mutatják be a Realms of Ruin frakcióit.
A Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruinról
Vezess egy brutális hódító hadjáratot ebben a Warhammer Age of Sigmar univerzumban játszódó, birodalmakat szétzúzó valós idejű stratégiai játékban. Vezess négy egyedi frakciót a dinamikus csatákban a történetvezérelt kampány részeként, és teszteld az erődet a távoli hadurakkal szemben az online többjátékos módban.
A Frontierről
A Frontier Developments plc (AIM: FDEV, a továbbiakban: Frontier) vezető független videojáték-fejlesztő és -kiadó, amelyet 1994-ben alapított David Braben, az ikonikus Elite játék társszerzője. A cambridge-i székhelyű Frontier a saját fejlesztésű COBRA játékfejlesztési technológiáját használja innovatív, műfajilag vezető játékok létrehozására, elsősorban személyi számítógépekre és videojáték-konzolokra.
A Games Workshopról
A Games Workshop Group PLC (LSE:GAW.L), amelynek székhelye az Egyesült Királyságban, Nottinghamben található, a világ legjobb fantasy miniatűrjeit gyártja. A Games Workshop a Warhammer Age of Sigmar és a Warhammer 40 000 játékok, miniatűr katonák, regények és modellkészletek választékát tervezi, gyártja, kiskereskedik és forgalmazza több mint 523 saját üzletében (Games Workshop vagy Warhammer márkanévvel), saját webáruházában és független kiskereskedelmi csatornákon keresztül a világ több mint 50 országában. A Games Workshopról és más, kapcsolódó márkáiról és termékkínálatáról (beleértve a "Black Library" kiadói részlegét és a "Forge World" speciális gyantás miniatűr stúdióját) további információk a www.games-workshop.com oldalon találhatók.
Szerezd meg Pablo legújabb kalandját még ma
A Lamzu Maya X a legmagasabb minőségű gamer egérre vágyóknak maximalizálja a játékélményt.
A Turtle Beach új Kone II egerek egy évtizeden át finomított ergonómiai tervezéssel tökéletesek a karom, tenyér és ujjbegyes fogástípusokkal rendelkező PC játékosok számára