Space Engineers 2 a várva várt Sandbox folytatás, elindul a Steam Early Access-en

Az eredeti játék még mindig az egyik legnagyobb műhelynek ad otthont a Steamen, tele a világ minden tájáról érkező játékosok hihetetlen alkotásaival

Egy szuper fotó a szerzőről
Mark De Leon
 | 2025. január 28., K
Space Engineers 2 a várva várt Sandbox folytatás, elindul a Steam Early Access-en

A Keen Software House ma hivatalosan is elindította a Space Engineers 2-t, a népszerű sandbox játék régóta várt folytatását, amely már elérhető a Steam Early Access-en. A játékosok belevethetik magukat a játék alfájába, amely egy egyjátékos kreatív módot kínál, rengeteg szabadságot az építkezéshez és kísérletezéshez. Ebből az alkalomból a Keen Software House kiadta az Alpha launch trailerét is, amely a fejlett eszközökkel történő építés folyamatát és a folytatás egyéb kiemelkedő funkcióit mutatja be.

Az Alfával kapcsolatban:
A Keen Software House elsőként a kreatív módot mutatja be, mivel ez döntő szerepet játszik a Space Engineers sorozatban. Az eredeti játék még mindig az egyik legnagyobb műhelynek ad otthont a Steamen, tele a világ minden tájáról érkező játékosok hihetetlen alkotásaival.

A Space Engineers 2 Alpha játékban a játékosok egy egyedül játszó űrmérnök szerepébe bújnak, aki a távoli Almagest rendszer aszteroida-halmazába merészkedik. Ez a környezet egy személyes játszótérként működik az űrben, ahol a mérnökök azt csinálhatnak, amit csak akarnak: a hatalmas hajók és őrült szerkezetek építésétől kezdve a vad ötletek kipróbálásán át egészen addig, hogy egyszerűen csak úgy szórakozásból felrobbantanak mindent.

A játékosok most először fedezhetik fel az úttörő 25 cm-es egységes rácsrendszert, amely hihetetlen pontosságú építkezést tesz lehetővé. A játék új tervrajzeszközöket is bevezet, mint például a snap-to-grid, a részleges másolás/beillesztés, az eszköztár hozzárendelése, valamint olyan erőteljes építőeszközöket, mint a voxel kéz, a szimmetriaeszközök, a vonal/sík építés, a rugalmas festőeszköz és a rács visszavonása/visszavonása, amelyek mind nagyobb szabadságot biztosítanak a legkreatívabb ötletek életre keltéséhez.

A Space Engineers 2 jelenleg az első alfa fázisban van, és bár büszkék vagyunk arra, amit építettünk, megértjük, hogy néhány játékos egy teljesebb élményt szeretne. Ha szeretnél várni a további funkciók és a csiszolásra, arra bátorítunk, hogy kívánságlistázd a játékot, és kövesd a fejlesztési utunkat. A túlélő móddal, a többjátékos móddal és sok más izgalmas frissítéssel a láthatáron, készen állunk arra, hogy bármikor üdvözölhessünk, amikor úgy döntesz, hogy csatlakozol hozzánk. Köszönjük a támogatásotokat és megértéseteket, miközben tovább fejlesztjük az SE2-t

Marek Rosa, a Keen Software House vezérigazgatója

A játékról:

A Space Engineers 2 egy nyitott világú homokozós játék, ahol a mérnöki munka találkozik a felfedezéssel és a túléléssel az űr hatalmas kiterjedésében. Légy úttörő a távoli Almagest rendszerben, egy feltérképezetlen világban, amely tele van a kreativitás és a felfedezés végtelen lehetőségeivel. Építs mindent, a csillaghajóktól kezdve az űrállomásokig, miközben a Space Engineers-sorozat várva várt következő fejezetében a saját utadat járhatod be!

Kulcsfontosságú jellemzők:
  • Teremtés és pusztítás még sosem volt ilyen jó érzés: A Space Engineers 2 egy évtizedes tapasztalatra épít, újragondolva az űrmérnöki munkát, még nagyobb mélységgel és szabadsággal. A frissített VRAGE3 motorral hajtva továbbfejlesztett alkotást és pusztítást kínál egy határtalan homokozóban, ahol a képzeleted igazán kivirágozhat.
  • Építs páratlan precizitással: Próbáld ki a következő szintű építkezést a 25 cm-es Unified Grid System segítségével. Könnyedén egyesítheted a blokkokat a bonyolult építkezésekhez - nincs többé küzdelem a nagy versus kicsi rácsokkal. A továbbfejlesztett szerelési pontok megjelenítésével és a rácsvonalakkal az építés egyszerűbb és pontosabb, mint valaha.
  • Továbbfejlesztett vezérlés és mobilitás: A továbbfejlesztett rendszerünk bevezeti a tervrajzépítést, a rács visszavonását és a kifinomult CTRL-vezérlőket a pontos forgatáshoz és a zoomoláshoz, így biztosítva a zökkenőmentes tervezést az egész tervezés során. Nagyobb sebességre hajtsd alkotásaidat a megnövelt maximális sebességgel: a karakterek mostantól 310 m/s, a rácsok pedig 300 m/s sebességet érhetnek el. És soha többé nem kell aggódnod, hogy leesel a platformokról vagy aszteroidákról - a magbootok és az automatikus jetpack-aktiválás itt van, hogy támogasson téged!
  • Okosabb felhasználói felület és gördülékenyebb játék: Az újratervezett UI/UX gördülékenyebbé és intuitívabbá teszi az építkezést mind az újoncok, mind a profik számára, nagyobb szabadságot adva bonyolult ötleteid megvalósításához. A VRAGE3-nak köszönhetően a Space Engineers 2 jobb teljesítményt nyújt a gördülékenyebb játék érdekében. Az Early Access előrehaladtával nagyobb hajókat építhetsz, többet repülhetsz velük, és élvezheted az epikus pusztítást egy igazán magával ragadó utazás során.
  • Következő szintű látványvilág: Élvezd a világűr szépségét, az ipari formaterveket és a csaták találkozásait, újragondolva, következő szintű realizmussal. A Space Engineers 2-ben új sugárkövetésű globális megvilágítást, valósághű árnyékokat, új skyboxot, tesszellált voxel anyagokat, parallaxis effekteket a páncélzathoz és még sok mást vezettünk be, hogy minden jelenetbe mélységet és realizmust varázsoljunk.
  • Az Almagest történetei: A Space Engineers 2 most először kap teljes elbeszélést egy izgalmas történetkampánnyal, amelyben emberi NPC-k, mesterséges intelligencia által vezérelt hajók és az Almagest rendszert életre keltő frakciók szerepelnek. A jövőbeli frissítésekben a játékosok kereskedhetnek a helyi lakosokkal, küldetéseket teljesíthetnek, és ősi rejtélyeket fedezhetnek fel, új célt adva mérnöki képességeiknek.
Roadmap

A kreatív mód csak a kezdet. Az elkövetkező hónapok során a Space Engineers 2 izgalmas új funkciókat vezet be, köztük egy UGC Workshopot az alkotások megosztására a Steam Workshopon, az eredetileg tervezett Mod.io integráció helyett, fejlett modding eszközöket a VRAGE HUB-on keresztül, és különböző játékmenet-fejlesztéseket. A jövőben a játékosok felfedezhető bolygókra, túlélő módra, új mérnöki kihívásokat jelentő térfogatos vízre, valamint többjátékos módra, NPC-kre és egy sztorikampányra számíthatnak.

  • VS 1.1: UGC Workshop (Steam Workshop): A játékosok megoszthatják alkotásaikat más játékosokkal.
  • VS 1.2: Továbbfejlesztett mechanika és interfész finomítások.
  • VS 1.5: Modding: VRAGE HUB, VRAGE Editor.
  • VS 2: Bolygók és túlélés: Felfedezhető bolygók és az új Almagest rendszer. A mérnökök olyan új eszközökhöz jutnak hozzá, mint a hátizsáképítés és a vetületépítés, miközben javított fejlődési lehetőségeket és magával ragadó kihívásokat tapasztalhatnak.
  • VS 3: Víz: A bolygóméretű térfogati víz átalakítja a játékmenetet. A játékosok képesek lesznek óceánokon, folyókon és tavakon keresztül mérnökösködni, valamint hajókat és tengeralattjárókat építeni a víz alatti felfedezéshez.
  • Továbbiak következnek: A Keen Software House folytatja a további Vertical Slices kiadását, amelyek kibővítik az alapvető mechanikákat és új funkciókat vezetnek be. A láthatáron: Többjátékos, NPC-k, történetkampány és még sok más.

A Keen Software House-ról:

A 2010-ben Marek Rosa által alapított Keen Software House egy független játékfejlesztő stúdió Prágában, amely a Space Engineers című bestselleréről ismert (több mint 5 millió eladott példány), a Steam 4. legnagyobb műhelyével, amely több mint 500K modot, hajót, állomást, világot és még sok mást kínál. A stúdió arra törekszik, hogy magával ragadó világokat hozzon létre, amelyek a tudományt ünneplik és kreativitásra ösztönöznek, mindezt a saját VRAGE3 motorral, fejlett voxel és volumetrikus technológiákkal, amelyek páratlan fizika alapú interakciókat, kiterjedt sandbox környezeteket és dinamikus játékmenetet tesznek lehetővé. További információért látogasson el a hivatalos weboldalra.

Játék


Ez még érdekelhet

Borítókép
Játék1/8/2025
A Project Tower elindul a PlayStation 5-ön és a Steamen

A Project Tower egy kis indie csapat több éves szenvedélyének eredménye

Borítókép
Játék1/31/2025
A Runa & the Chaikurú Legacy már elérhető a Steamen

Több évnyi fejlesztés és egy sikeres Early Access időszak után, amikor a közösség értékes visszajelzéseket adott, a Runa & the Chaikurú Legacy végre itt van

Borítókép
Játék12/22/2024
ROBOBEAT új fegyverek, trading kártyák és új funkciók a legújabb frissítésben

Tartalmi ütemterv is megjelent a tavasszal és nyáron érkező további frissítésekkel