A Keen Software House ma hivatalosan is elindította a Space Engineers 2-t, a népszerű sandbox játék régóta várt folytatását, amely már elérhető a Steam Early Access-en. A játékosok belevethetik magukat a játék alfájába, amely egy egyjátékos kreatív módot kínál, rengeteg szabadságot az építkezéshez és kísérletezéshez. Ebből az alkalomból a Keen Software House kiadta az Alpha launch trailerét is, amely a fejlett eszközökkel történő építés folyamatát és a folytatás egyéb kiemelkedő funkcióit mutatja be.
Az Alfával kapcsolatban:
A Keen Software House elsőként a kreatív módot mutatja be, mivel ez döntő szerepet játszik a Space Engineers sorozatban. Az eredeti játék még mindig az egyik legnagyobb műhelynek ad otthont a Steamen, tele a világ minden tájáról érkező játékosok hihetetlen alkotásaival.
A Space Engineers 2 Alpha játékban a játékosok egy egyedül játszó űrmérnök szerepébe bújnak, aki a távoli Almagest rendszer aszteroida-halmazába merészkedik. Ez a környezet egy személyes játszótérként működik az űrben, ahol a mérnökök azt csinálhatnak, amit csak akarnak: a hatalmas hajók és őrült szerkezetek építésétől kezdve a vad ötletek kipróbálásán át egészen addig, hogy egyszerűen csak úgy szórakozásból felrobbantanak mindent.
A játékosok most először fedezhetik fel az úttörő 25 cm-es egységes rácsrendszert, amely hihetetlen pontosságú építkezést tesz lehetővé. A játék új tervrajzeszközöket is bevezet, mint például a snap-to-grid, a részleges másolás/beillesztés, az eszköztár hozzárendelése, valamint olyan erőteljes építőeszközöket, mint a voxel kéz, a szimmetriaeszközök, a vonal/sík építés, a rugalmas festőeszköz és a rács visszavonása/visszavonása, amelyek mind nagyobb szabadságot biztosítanak a legkreatívabb ötletek életre keltéséhez.
A Space Engineers 2 jelenleg az első alfa fázisban van, és bár büszkék vagyunk arra, amit építettünk, megértjük, hogy néhány játékos egy teljesebb élményt szeretne. Ha szeretnél várni a további funkciók és a csiszolásra, arra bátorítunk, hogy kívánságlistázd a játékot, és kövesd a fejlesztési utunkat. A túlélő móddal, a többjátékos móddal és sok más izgalmas frissítéssel a láthatáron, készen állunk arra, hogy bármikor üdvözölhessünk, amikor úgy döntesz, hogy csatlakozol hozzánk. Köszönjük a támogatásotokat és megértéseteket, miközben tovább fejlesztjük az SE2-t
Marek Rosa, a Keen Software House vezérigazgatója
A Space Engineers 2 egy nyitott világú homokozós játék, ahol a mérnöki munka találkozik a felfedezéssel és a túléléssel az űr hatalmas kiterjedésében. Légy úttörő a távoli Almagest rendszerben, egy feltérképezetlen világban, amely tele van a kreativitás és a felfedezés végtelen lehetőségeivel. Építs mindent, a csillaghajóktól kezdve az űrállomásokig, miközben a Space Engineers-sorozat várva várt következő fejezetében a saját utadat járhatod be!
A kreatív mód csak a kezdet. Az elkövetkező hónapok során a Space Engineers 2 izgalmas új funkciókat vezet be, köztük egy UGC Workshopot az alkotások megosztására a Steam Workshopon, az eredetileg tervezett Mod.io integráció helyett, fejlett modding eszközöket a VRAGE HUB-on keresztül, és különböző játékmenet-fejlesztéseket. A jövőben a játékosok felfedezhető bolygókra, túlélő módra, új mérnöki kihívásokat jelentő térfogatos vízre, valamint többjátékos módra, NPC-kre és egy sztorikampányra számíthatnak.
A 2010-ben Marek Rosa által alapított Keen Software House egy független játékfejlesztő stúdió Prágában, amely a Space Engineers című bestselleréről ismert (több mint 5 millió eladott példány), a Steam 4. legnagyobb műhelyével, amely több mint 500K modot, hajót, állomást, világot és még sok mást kínál. A stúdió arra törekszik, hogy magával ragadó világokat hozzon létre, amelyek a tudományt ünneplik és kreativitásra ösztönöznek, mindezt a saját VRAGE3 motorral, fejlett voxel és volumetrikus technológiákkal, amelyek páratlan fizika alapú interakciókat, kiterjedt sandbox környezeteket és dinamikus játékmenetet tesznek lehetővé. További információért látogasson el a hivatalos weboldalra.
A Project Tower egy kis indie csapat több éves szenvedélyének eredménye
Több évnyi fejlesztés és egy sikeres Early Access időszak után, amikor a közösség értékes visszajelzéseket adott, a Runa & the Chaikurú Legacy végre itt van
Tartalmi ütemterv is megjelent a tavasszal és nyáron érkező további frissítésekkel